11.01.2011

Nimeni nu scrie despre cacat


Sunt scarbos. Stiu. Cacat. N-am vazut pe nimeni sa scrie despre cacat sau despre procesul prin care aceasta materie se obtine, sau despre multiplele intelesuri pe care cacatul le poate obtine. Sa nu mai spun de rolul in comunicare! Chestii de genu: Ti-e frica sa nu iei 2 la muzica?; raspuns: EI CACAT !
Inca o chestie....avem un "cacat" mai frumos decat americanii. Poti sa vrei tu sa pari inteligent de la Budila, si sa zici HOLY SHIT , dar parca tot tu esti ala cu tigla mai misto pe casa daca zici SFINTE CACAT! e ca? :)
Despre procesul cacarii. Toata lumea are un ritual asemanator de a sta pe tron. Insa Dumnezeu e in detalii. Unii se sterg invers, in directia coaielor, unii in directia clasica, spre spate, altii nu se sterg deloc. Apropo......pentru fete.....e mai ok sa te stergi clasic, de jos in sus, ca nu vrem sa va infundati pizda cu cacat.Ce cacat am zis. In fine, trecem mai departe. M-a palit rau inspiratia asta cu cacatul la o ora de cacat . Mi se pare logic. Si ca sa va dovedesc talentul meu lingvistic....am compus o poezie :X. Sper ca profa de romana sa citeasca asta si sa iau si eu coronita la sfarsitul anului. EI CACAT ! Incepe asa:

Un tanar gingas si cochet
Pe buda se aseaza-ncet,
Multumind divinitatii
Ca nu si-a patat chilotii

Cacatul curege-n jos la vale
E chin, e rau, este de jale
Pe frunte pielea se-ncreteste
Cacatul curge nu se opreste

Cand fluxul se mai domoleste,
Spre pula se uita, si-o beleste
Stergandu-se fulgerator la posterior
Omite ca avea hemoroizi in interior.

Incepe urla, merge agale
E chin, e rau este de jale.

Sunt poet, sau nu ? ......Nu :))

3 comentarii: