14.07.2010

Costinesti 2010


Dupa ce mergi un an in Costinesti, incepi sa crezi ca e ca un drog, nu? Vrei si a2a oara, vrei si a3a oara, si tot asa. Si ce facem in Costinesti? Pai poate majoritatea o sa ziceti ca mergeti in Mega-Discoteca Tineretului, sau un VOX , ca e cul. Dar poate unii dintre noi merg in White Horse si in discoteca de pe plaja de la Obelisc. Fiecare cu gusturile lui, fie.
Apropo, ati observat ce greu trece timpu cand tre sa pleci la mare? :| Ultimele 2 saptamani au trecut usor, dau ultimele 24 de ore, trec infernal de greu. Efectiv ma uit din minut in minut la ceas, si imi repet in gand ca trebuie sa ma gandesc la altceva ca sa treaca timpul mai usor. Si nu merge. Ma mai uit de 3 ori in bagaj, mai verific odata daca miam luat apa pe tren, caci dupa o betie este necesara, verific incaodata prosopul de plaja, cele 7 tricouri, ca mam gandit eu ca schimb unul in fiecare zi, desi cred ca no sami ajunga, si crema de plaja, etc. O cacat ! Era sa uit crema de plaja. Si pana la urma care e treaba cu crema asta? Cu ce te ajuta? Eu n-am vazut niciodata diferenta, caci oricum mam ars la soare. Ma oripileaza gandu ca o sa imi arunce nisip pe prosop grasanii cu par pe burta si cu lant de aur la gat care tocmai se intorc cu tava de mici de la terasa de la care se aude Guta in mod regulat. Sau faptul ca o sa inot printre cacati in apa, si o sa ma tai in scoici pentru ca plaja nu e curatata, si n-o sa-mi gasesc loc sa stau cu burta la soare, si o sa ma satur de mirosul de hamsii, si o sa ma imbat si o sa cer din nou "2 pizze iutzi si fierbinti, dar sa fie proaspete " (asta intamplandu-se pe la 5 dimineata). Si normal ca o sa ma uit la Turul Frantei ca doar na, ce sa faci la orele pranzului, ca e prea cald afara, si nu gasesc vreo terasa cu preturi mai ok. Dar pana la urma cine merge pentru comfort? Sa te duci in Costinesti si sa vrei sa te relaxezi, e ca si cum ai merge la o inmormantare si ai avea pretentia sa dansezi "El Meneaito". Fix de asta nu-mi pasa de conditii. Merg cu prietenii si cu Logodnica, si asta imi ajunge. Distractie si voie buna. Daca vrei primire ospitaliera, du-te in Turcia, ceea ce o sa si fac prin august. Si pana la urma...... Nu conteaza de unde esti/ Ne vedem in bar la Costinesti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu