07.05.2010

`Gargarita zvapaiata`


Lotus Elise (2005)

0-100 km/h: 4.9 s
Top speed: 241 km/h
Horsepower: 189
Weight: 1984 lbs (900 de kg) !!!!!

De unde sa incepem? Eu zic cu inceputul. Si din moment ce deobicei incepi cu ceva banal, si atragi atentia spre final cu ceva eroic, pot spune ca habar nam cu ce sa incep, dar incerc. Pfff.
Greutatea: 900 de kg. DOAR 900 ! dintr-un motor de 1796 cm3 care scoate 189 caluti! 900 kg si 189 caluti! Suna excitant ! Imagineaza-ti cum te baga in scaun `chestiuta` asta. Sa mai spun ca poti sa iti gasesti o `fetita` din asta in jur de 16.000 euro (second hand) ? .... Masina asta e ca si o albinuta: mica, galbena(de obicei), aparent inofensiva, dar inteapa ca dracu` !
Genialii de la Top Gear, l-au pus la munca impotriva unui Ford Mustang, un grasan de vreo 2-3 tone , cu 300 si ceva de cai care merge bine in linie dreapta si cam atat. In linie dreapta, Goliat o cam lua inainte, doar ca la prima curba, David-ul celor de la Lotus revenea eroic.
Imi place ideea ca in cartea vehiculului, obtii instructiunii despre cum sa te urci la volan. Nu orice grasan mancator de shaorma poate sa intre in habitat. Alte teste arata ca daca esti o domnisoara stilata, cu fusta mini, nu poti sa iesi din masina, fara sa ti se vada lenjeria intima plina de blitz-blizzuri. Deci -NU Pitipoancelor !............ Am o vaga impresie ca masina asta alege Ea de catre cine e condusa.
O vreau ! Dar cand ma gandesc la garda la sol, si la suspensie, parca regret ca sunt in Romania..... Asa e la noi. Oamenii visatori isi cumpara mini-supercar-uri, iar oamenii realisti, Logan-uri.
Tragic nu ?

9 comentarii:

  1. grasan esti tu uratule>:P

    RăspundețiȘtergere
  2. 19 ani? slobozia?
    hmmm
    un id de mess ceva?

    RăspundețiȘtergere
  3. da. gigi_baros_de_otel_provocatorul_de_orgasme

    RăspundețiȘtergere
  4. =)))))))
    cool_boy_gigolo_sefu_banilor_scumpik_dulcik_pupik_pe_booootik
    la asta ma asteptam pisi

    RăspundețiȘtergere
  5. asta e fostu id de mess, dupa ce am aflat ca fetele au pizda, mi l-am schimbat

    RăspundețiȘtergere
  6. PS: am avut idu vechi pana la 20 de ani ! =))))))

    RăspundețiȘtergere
  7. da aprca aveai 19 ani=))))
    fraiere te-ai dat de gol=))
    vrei sa pari mai tanar eh?
    mancate-ar mama de pedofil

    RăspundețiȘtergere
  8. Am 69 de ani si ma cheama Mateo. Sunt din Mexic iar tu esti foarte frumoasa. Am fantezii sexuale cu Scufita Rosie. Nai vrea sa tii un cos cu bucate in mana? =)))))

    RăspundețiȘtergere