09.05.2010

Da. Pentru tine ! (Pot si deastea :> )

M-am saturat sa fiu un imbecil. Vreau sa am grija cu tot ce fac, mai ales cu ce spun. Sunt un taur guraliv, incapatanat, masculin, si idiot, dar totusi, un taur care a varsat o lacrima pentru tine. Am invat sa sufar pentru tine. Am invatat sa iert pentru tine, am invatat sa iubesc CU tine. Mi-ai luat virginitatea sentimentala, nu pe cea fizica pe care o "chestie" (nu o pot numi persoana) mi-a luat-o. Ai respectul, dragostea, si toata fiinta mea. Un bobarnac de la tine ma darama. Sunt mai vulnerabil in fata ta decat un iepure in cusca leului. Da! In cusca ta .... ! Si asta pentru ca ai sufletul meu, si poti lovi acolo unde doare cel mai tare. Si nu ma gandesc la riscuri, stiu ca ma pot increde in tine. Nu ma gandesc la nimic altceva decat la faptul ca esti a mea, sunt al tau, si SUNTEM ! Inca din momentul din care m-ai luat de mana la coltul strazii, inca din momentul in care ale noastre buze si-au schimbat aromele pentru prima oara, in subsolul "Negrului si Argintiului", am stiut ca tu esti. Pentru ca te-am cautat, te-am adorat, te-am cunoscut, te am, te venerez. Esti lumina ochilor ce te vad doar pe tine - a ochilor mei. A inceput totul cu o banalitate, cu un: CE E AIA ? .....si continua cu ceva maret, ceva nou, ceva ce capata sens doar intr-o lume lipsita de ratiune - Lumea iubirii mele fata de tine. Caci te iubesc incredibil de mult. Te iubesc ca pe o fiinta ce exista doar in perfectiunea universului , loc de unde cred ca ai si aparut. Esti o minune ce mi s-a intamplat. Iubesc "iubibilul si ne-iubibilul" din tine. Iubesc totul. Si tu esti totul !

3 comentarii:

  1. este induiosator ceea ce ai scris...
    fata despre care este vorba in postare este extrem de norocoasa sa te aiba... ar fi pur si simplu o proasta sa te piarda sau sa faca ceva sa te piarda.
    succes si aveti grija de voi pentru ca sunt sigura ca atata timp cat tu simtu asta pentru ea, si ea simte ceva asemanator. iubiti-va mult pentru ca aveti ceva de nepretuit!

    RăspundețiȘtergere
  2. hm...

    probabil nu imi citesti demult blogul, am avut o perioada de un an in care a aofst numai "de bine" :))
    dar na, lucrurile se schimba, roata se intoarce.
    oricum, acum sunt chiar...neastept de fericita...si totusi, am postat ceva trist...m-a inspirtat doar, a fost desprinsa din trecut.

    dar cand intr-adevar lucrurile nu merg bine, da ma refugiez aici :))


    frumos blog :).

    RăspundețiȘtergere
  3. incredibil cata dragoste poti purta fetei respective. si eu am pe cineva, pe cineva care este soarele meu. ma incalzeste zi de zi... si tu, tu ai transpus in cuvintele perfecte absolut tot ce simt pentru el.
    iti multumesc pentru aceste minunate randuri, care, pentru cateva momente, m-au facut sa zambesc, si mi-au dat un motiv sa ii spun Lui, soarelui meu, cat de mult il iubesc.

    e superba aceasta postare... atat de superba pe cat este si dragostea dintre voi, presupun... te rog scrie in continuare ca, din cate observ, dragostea te inspira.
    hai salut.

    RăspundețiȘtergere